facebookmedia.cz


777 787 687

info@facebookmedia.cz

Proč se starat o firemní Facebook stránku?

Aktivní Facebook stránka udržuje zájem vašich potenciálních i stávajících klientů. Nové informace, možnost komunikace a sdělování slevových akcí s předstihem pro věrné fanoušky, pořádání soutěží a mnoho dalšího. 

V současné době je Facebook největší zásobárnou potenciálních klientů a je na každém, zda dají o sobě vědět a předstihnou konkurenci. Ukažte, že jste svým klientům a zákazníkům otevřeni a přibližte se jim. Nenechte si tuto jedinečnou možnost ujít.

Poskytneme poradenství a přebereme celou starost o Facebook stránku.

Pomůžeme Vám nastavit reklamu a vhodně ji zacílit podle propagovaného produktu. Přivedeme nové fanoušky a udržíme jejich pozornost vhodným výběrem příspěvků. Odkážeme na Vaše webové stránky a zvýšíme konverze.



Jádrem našich služeb je převzetí každodenní starosti a veškeré správy o Facebookovou stránku Vaši firmy. Stránku pravidelně aktualizujeme a na základě vyhodnocení získaných informací navrhujeme marketingové strategie, které aplikujeme. 

Vše co se na Facebooku odehraje pod jménem Vaši společnosti směřuje k naplnění předem dohodnutých cílů.

Pro koho je správa facebook stránky vhodná ?

Správa profilů a stránek je vhodná pro všechny, kteří si uvědomují jak pozitivní přínos sociální média mají, ale nemají čas na důkladné zkoumání strategie a marketingového plánu. Často se setkáváme s tím, že o firemní stránku se stará asistentka během práce. To vede k nulovému efektu a takový přístup nemá moc valný význam. Navíc tím vzniká ztráta důvěry v sociální média jako nástroje pro reklamu. Tato obava je zcela zbytečná. My Vám pomůžeme efektivně zhodnotit Vaše produkty a služby a ukážeme Vám, že je zcela zbytečné se tomuto modernímu trendu bránit.

Výhody používání FB

V současné době se na sociálních sítích pohybuje vysoké procento populace. Nyní se uvádí číslo okolo 4, 2 miliónu uživatelů v České Republice. 

Sociální sítě jsou prostředím, kde v krátkém čase s minimálními náklady získáte plnohodnoutnou zpětnou vazbu od uživatelů. Sociální média jsou dnes důležitým nástrojem pro tzv. word of mouth komunikaci. Můžete tak například sledovat úspěšnost vašich produktů a aktivně komunikovat se všemi, kteří mají dotazy nebo připomínky. 

Tím získáváte zpětnou vazbu a cenné informace zcela zdarma. Navíc udržujete aktivní přístup ke svým stávajícím i dalším potenciálním zákazníkům. Na Facebooku budujete vztah a loajalitu zejména s mladší cílovou skupinou, která se postupně stává ekonomicky aktivní.

Na Facebooku každý začíná od nuly.

Jakmile založíte svou firemní stránku, jste na ní sami. Až vhodnými marketingovými nástroji a zajímavým obsahem včetně produktů se z osamělé stránky stává komunita lidí, které se libí vaše služby nebo produkty. Jsou to lidé, které Váš obsah zaujal. Tyto lidí oslovujte pravidelně s novým zajímavým sdělením a udržujte jejich pozornost. Všichni mají stejné začátky, je jen na Vás jak se rozrostete. S námi však tuto cestu máte jednodušší.

Komunikace a zpětná vazba v prostředí, které je uživateli velmi známé a příjemné.

Sociální sítě slouží především ke komunikaci s přáteli. Jde zde hlavně o zábavu s pozitivním přístupem. Proto marketingové sdělení nepůsobí v tomto prostředí jako reklama, ale jako prostředek společného zájmu. Zajímají-li se dvě slečny o módu a vidí skvělou nabídku na slevové akce ve vašem obchodě, je vysoká pravděpodobnost, že si tuto informací mezi sebou sdělí a informaci rozšíří i mezi další své kamarádky. Tím vzniká samovolné šíření v okruhu lidí se stejným zájmem. Uživatelé si navzájem mohou psát doporučení nebo názory a do komunikace se můžete velmi často zapojit i vy jako prodejce. Odpovídat na dotazy, dávat rady nebo si jen vyslechnout nápady na vylepšení přímo od cílové skupiny, to nikde jinde nenajdete.

Jak udržet zájem fanoušků?

Aktivní Facebook stránka udržuje zájem vašich potenciálních i stávajících klientů. Nové informace, možnost komunikace a sdělování slevových akcí s předstihem pro věrné fanoušky, pořádání soutěží a mnoho dalšího. Každý kdo se zajímá o Vaše produkty uvítá možnost mít jako první šanci nakoupit se slevou. Je již prověřeno, že stránky, které nabízejí svým fanouškům pravidelně nějaké slevové akce nebo informace, které jinde nenajdou, mají mnohem větší úspěch. Fanoušci se nenudí a nemají důvod je opouštět. Čekají, zda se jejich oblíbený produkt náhodou tento týden neobjeví ve speciální slevové edici určené pro věrné fanoušky. 


Zapojit fanoušky je ideální možnost jak rozvířit diskuzi na stránce. Nechte své fanoušky, aby se vyjádřili k nově chystané kolekci nebo je nechte vybrat barvu potisku na nové trika. Každý má jiný vkus i styl a možná i Vás příjemně překvapí některý nápad, který by se dal zrealizovat a o kterém víte, že by měl úspěch. Vždyť si jej sami vybrali. Když už nezískáte žádný nový návrh, získáte tím alespoň představu o které produkty by měli zájem a které naopak raději vynechte. Sociální síť je prostor ke komunikaci, proto jej nechte své potenciální zákazníky využít.

Soutěže a dárečky má každý rád. Buď se člověk u nich dobře pobaví na účet někoho jiného nebo se sám pokusí vyhrát první cenu. Každopádně nabídněte možnost zapojit se. Soutěžní otázka s odpovědí ukrytou mezi produkty nebo extravagantní fotografie? Je jedno jak to pojmete, důležité je, že zapojíte své obdivovatele a donutíte je dát si tu práci s hledáním nebo vymýšlením. Zapojíte je aktivně a ještě jim umožníte vyhrát.

Krásné obrázky a pozitivní přístup, to většina lidí na Faceboku očekává. Líbivý příspěvek, neboli post na zdi firemní stránky by měl vyzařovat energii a vybízet k prohlédnutí si produktu podrobněji u Vás na webové stránce nebo prodejně s následnou možností koupě. Vhodně graficky upravený příspěvek zaujme nebo zcela odradí. Každý je jiný a každému se líbí něco jiného. Každopádně si vždy své obdivovatele produkt na obrázku najde.